skönt o komma bort

Hej!
har precis vaknat upp blev lite sent igår.

efter att jag skrev här så gick jag ner i tvättstugan men skit kärringen hade inte tagit ut sin tvätt så jag ringde till hyresvärden mattias o sa min mening så nu nästa vecka blir de ett boknings system haha nu kan inte kärringen tvätta länge när de passar.
fan hon tog ut tvätten vid elva igår kväll,

men de löstes för mig ändå jag ringde therese min kära arbetskamrat o granne för att klaga men hon sa att jag kunde tvätta upp hos henne. så snällt:)
men ajg stannade kvar där lite längre för hon ville att jag skulle se på film med henne o hennes dotter o de gjorde jag ju.
o sen snackade vi oxså.
kom hem när vid elva.

men idag blir de o damsuga vika tvätt o gå ut o festa idag i sthlm.
kommer bli så fruktansvärt kul.
men disa ha inte fått tag på bella än så vi få se om hon ska med ut lr inte.

kommer bli skönt o komma hemifrån i några dar.
kommer ju hem på måndagkväll lr tisdag vet inte än.
fan har ju  (semester) nu.

P:s 1 års dagen

ha de bra så länge

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0