den onämnda

Jag orakr inte orkar inte med att du hör av dig.
även om smsenerna är gulliga och jag smällter så vet jag att de är för en kort stund och sen blir de som vanligt.
snälla sluta jag kommer inte gå på ditt spel igen.
visst du är charmig snygg och underbar på alla sätt o vis jag vet.
men du är även du. du e killen som tjejer faller för men även killen som krossar hjärtan. o de första jag fick hör när jag började på gymnasiet va att jag skulle hålla mig längt borta från dig.
o de gjorde jag inte bara för att hon sa de men oxså att jag hade en pojkvän som jag va förälskad i.
men du hörde av dig.
vi hade varandra på msn längt innan jag flyttade till örebro vi hade bådas nr.
men du lyckades alltid charma mig med ditt leende dina söta meddelanen på msn o söta sms.
o dina kramar som jag älskade fick alltid dom när jag behövde dom som mest.

jag har verkligen gillat dig varit små kär i dig till och med men du ha krossat den lilla bit av mitt hjärta som du hade fått.
o jag tänker inte falla för dig dina söta sms.

jag vill ha dig som vän för de vet jag att du e.
en av mina vänner som jag fick inte skulle svika mig.
men mer än så kommer jag inte tillåta.

du vet vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0