god kväll

Hej!
ja vad säger man ha försökt få tag på disa idag men inte fått tag på henne.
behövde ett sånt där tjejsamtal mellan oss två imellan.
kan prata med henne om allt mellan himel o jord.
vi kan garva vi kan gråta och vi kan facka ur totalt.
ja där har ni oss i ett nötskal.

min älskade vän.

imorgon blir de södertälje o de ska bli av nu.
ha mkt o göra.
ska shoppa en del. så de kommer gå åt rätt så mkt imorgon men måste man så måste man.

sen så ska jag sova hos min underbara syster camilla.
min älskade stora syster,

minns när jag va liten älskade jag o hänga med henne och hennes kompisar kände mig så stor. hehe de va tider det.
nu är jag stor o de är inte lika lätt som jag trodde att de skulle va.

jag har byggt upp mitt eget liv nu.
men en fin lägenhet ett jobb familj och vänner.
och tror mig jag är nöjd.

men minnena finns kvar jag är inte fri än men jag ska de spelar ingen roll om när bara att jag ska bli fri.

ha en bra natt.


Jag och camilla och nicha i bulgarien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0