permiss och känslor

idioten har permstion imorgon och fick veta om de 48 timmar innan. fy fan.
hur funkar detta samhälle?
fattar inte de.
imorgon gå han som en fri man medans jag sitter inlåst i mitt eget hem och vågar inte gå ut.
vet inte hur jag ska kunna hantera det.

för min del kan dom låsta in honom förevigt o kasta nycken.
men enligt lag så ska han ha möjlighet att vara ute.
men följde han lagen?
nej de gjorde han inte.
han förstörde mitt liv som ett glas som man tappar i golvet gå sönder i 1000 bitar o de går aldrig o laga det helt igen.
samma saker gäller mig.
de här kommer påverka resten av mitt liv på nåt eller annat sätt jag skulle ljuga om jag sa nåt annat.
kan bara laga det till en vis del.

kommer alltid förakta honom kommer alltid se honom som ett monster.

om de inte vore för familj o vänner o mina arbetskamrater som har funnits där för mig så hade jag inte kunnat få min vardag o fungera.
dom se till att jag orkar upp på morgon.

tack till er alla.

men idag har jag sökt hjälp efter 10 månader känner att jag inte orkar bera de här själv längre.
måste prata av mig måste beabeta allt.

de e inte förens nu jag har insett vad som har hänt o  jag klara inte av att beabeta allt själv.
måste ha hjälp.

och sen gjorde jag en sån där andning idag men 4gång.
o de va den värsta gången jag har gjort fick ont i hela kroppen för att syre och kände mig förlamad.
hjärnan slutade fungera och känslor kom fram.
kände mig hjälplös maktlös förtvivlan och sorg.
jag höll på o spy och när jag vaknade grät jag.

de e mkt känslor som ska försvinna.
och jag är en bit på väg.

men hur som helst så ska inget stoppa mig för att bli bra.
ingen eller inget,

ska gå hela vägen o kämpa mig upp igen.

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SINNESSJUK SÖK RIKTIG HJÄLP

2009-09-22 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0