rädd....

vad fan ska jag göra kan knappat andas.
e verkligen rädd för imorgon men de e nog ingen som kan förstå.
alla säger att han inte kommer komma att han e 70mil ifrån mig men ändå känner jag det.
vad händer om han inte kommer tillbaks till anstalten imorgon?
jo då e de att ta väskan o fly.
de va snart 10 månader sen han va ute sist o jag visste hur rädd jag va då men då visste han eller jag att han skulle bli dömnd för vad han gjorde mig.
men nu så har han suttit inne ett bra tag o ilskan o hatat mot mig har växt.
den dumma fan trodde att vi kunde va vänner efter att vi bryt med varandra med glöm det.
men kan itne bli vän med nån som har gjort så mkt illa som han har gjort mig.

visst han kommer ut förr lr senare men trodde aldrig att han skulle ha permiss så tidigt.

måste försöka sova

ha de
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0