långfredag

hej!
ha inte haft tid men att skriva men dagarna är kortfattande jobba flytta städa.
nu är de klart och nu gäller de bara att packa upp.
gör de nästa vecka nu behöver min kropp vila sig för den senaste veckan så har jag inte sovit mkt o kroppen ha varit igång 18 timmar per dag inte bra.

ikväll ska jag bara vara hemma o se på tv och fixar  godisäggen till mina syskonbarn o mina kusiner.
fan godis är dyrt köpte för hel 300kr höll på att dö må jag säga men vad är pengar mot den glädjen man får av att ge nåt till dom man älskar?

jag måste säga att jag måste va den lyckligaste människan på denna jord som har så många underbara personer i mitt liv och en familj o släkt som är ovärdeliga för mig,
ord kan inte beskriva min kärlek till dom.

imorgon firar vi påsk hos min älskade faster ami:)

men vet ej vad jag ska ha på mig:)

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0