påskdagen

fan vilken träningsvärk jag har nu efter att ha joggat i två dar i sträck.
men då vet man att de bränns där de ska:)
stranden 2010 här kommer vi:)

ne men som sagt så började jag denna påskdagened en joggingrunda och frukost efter de.

va bara så skönt o få komma ut lite nu när det det är så fint väder ute:)

efter frukosten så duschade jag o sen plockade jag lite grann här hemma o nu sitter jag här.

ska åka iväg nu ikväll ska jobba imorgon bitti mellan 7-16 o säkert kommer kyrkan oxså men då ska jag nog se till att va i källaren o fixar tvätt:)
men de få vi se imorgon alltså:)

men nu måste jag nog packa upp mina saker så jag få nån ordning på allt.

kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0