5/8

hej!
nu har jag blivit dålig på att skriva här.
har haft lite o göra med jobbet och studierna.

hur lever livet för er som inte har gett upp hoppet om bloggen?

mitt liv rullar på.
pluggar ju till USK och sen jobbar jag kvar på mittt gamla jobb men på natten istället:)
ska stå jag inför en ny utmanning som jag är osäker på om jag kommer klara av.
men de måste jag göra mitt liv som har jag byggt upp igen från grunden ska inte rasa för honom igen.

vad som än händer så är jag starkare än honom.
vad som än händer så kan han inte skada mig mer än vad han redan har gjort.
och människor inte inte förstår att såret aldrig kommer läka har inget med mig och göra.

de har har hänt är en del av mig som har bidragit till vem jag är.

men jag är så mkt starkare idag än vad jag va fö ett år sen.
jag kommer aldrig glömma lr förlåta.

men jag kommer och lära mig hur jag ska leva med det.

ha de alla nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0