fredag

Hej alla glada männsikor!
idag har de varit kalas för grannen låta och sen har man beställt nya fina skor och en fin jacka,
så man blir snygg inför hösten 2010 längtar lite efter hösten:)
fick lada nyheter idag av min bästa vän carro att ho har kommit in på lärar utbildning:) så glad för din skulle gumman:)
men tanken på att de är i örebro så betyder det att vi inte kan ses ofta men jag ska försöka ta mig dit för att hälsa på henne.
hon sa till mig idag att jag inte behöver om jag inte orkar tanken på de förflutna.
men jag tänker inte låta idioten komma imellan.

visst skulle de inte kännas bra att åka dit men ibland så måste man o då är det bara att gör de som är rätt.

idag har han permiss men de se jag som att han har kommit ut. han har bara en natt kvar o sen har han fotboja fram tills slutet av november,

allt har så fort.
snart två år.
men mkt har hänt o jag har byggt upp mitt liv igen som jag inte tänker tillåta nårgon att förstöra den.

jag är stark o måste jag va,

de börjar koka nu men de kommer snart att svalna hoppas jag..
kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0