söndag

en natt kvar på jobbet.
långtar tills imorgon när man gå sitt pass.

Imorgon är de en vecka kvar tills idioten få fotboja tills den dagen han blir villkorligt frigiven,
kan inte fatta att tiden har går så fort.
köndes som igår polisen ringde o sa att han va anhållen.

men snart har han suttit av sitt straff.
hoppas bara att han har tänkt till o  må själv dåligt av de han utsatte mig för,

jag läste igenom domslutet idag och fattade inte hur jag igentligen orkade gå igenom förundersökningen o rättegångar och alla personer som högg mig i ryggen.

men nåt måste ha så att jag skulle orka,

och de som har hänt är en del av mig.

men jag kommer alltid tycka synd på hans föräldrar ändå hans pappa.
allt som dom har utstått bara för att deras son är en fruktansvår person.

de kan inte ha varit lätt för dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0