tankar och ett hälsosammare liv

hej!
nu va de några dagar sen men de har varit lite mkt just nu.
med plugget och träningen.

jag camilla och gaby har bestämt oss o träna och tro mig de är riktigt kul nu när man gör det tillsammans.
vi peppar varandra och på våra promenader samtalar vi om allt möjligt.
men jag tycker att vi är riktigt duktiga.

jag börjar känna av det rent fyskiskt.
även fast de bara ha gått en vecka.

igår så ringde anstalten till mig o sa att idioten ska ha permiss under fre till söndag o sen ska han få åka hem igen på måndag men med fotboja är de nån annan än jag ska tycker att det är konstigt?

de som irrtera mig mest är att de är vi skatte betalare som betalar för deras uppehälle och sen få dom betalt för att sitta där.
även fast om de arbetar så spelar de ingen roll dom sitter där de sitter  p.g för att dom har begått ett brott.
men iställer få dom bättre mat än våra äldre som har slitit i hela dennas liv.

och sen har som i fängelse rätt till att vara ute men har dom äldre det? nej de har dom inte.

dax för riksdagen o fungera över detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0