bryter tystnaden

Från hela mitt hjärta önskar jag att alla barn i hela världen får en arkohol fri julafton men så är de tyvärr inte.
för många barn tycker inte att jul är så himla mysigt för dom vet att föräldrarna kommer dricka och blir onyktra och många barn kommer gråta sig till sömns och en del kommer blir slagna av sina föräldrar.

med de här inlägget kanske är ett av de starkast inläggen jag kommer och skriver några kommer blir chockade men jag har gömt de här i över 22 år men nu är de dax att bryta tysnaden om hur jag hade de som liten.
att min mamma va arkolist och sup varje dag. speiclet julhelgen.
när jag va jätte liten förståg jag inte men när jag blev äldre så hatade jag alla storhelger och min egen födelsedag.

de har satt sina sår och delvis är de därför jag inte ha kontakt med henne.
hon har föörlorat mig sin egen dottter för spriten. hon valde sitt beroende framför mig och mina syskon.

jag kommer aldrig förlåta henne för det.
jag känner ingen kärlek till henne.
jag saknar inte henne äns.

de är hemskt och säga men jag har aldrig haft en riktigt mamma. ändå fall inte hon
jag har haft Camilla som min förebild och min räddare.
Hon har varit min trygghet och jag kan inte tacka henne nog för det.

Idag mår jag bra jag har jobb jag pluggar och se ljus ut på framtiden.
och tro mig min mamma har lärt mig allt inom hur en mor inte ska vara och när jag får egna barn så ska jag ge den uppväxen som inte jag fick.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0