den onämnde III

hej alla läsare som jag har berättat för länge sen han den onämda har dykit upp i mnitt liv igen och vrider och vänder på mitt liv som han tror vid säga.
jag vet vad vi känner för varandra.
men frågan är bara hur ska jag få honom och förstå att han måste se vad han verkligen gör.
och jag måste få honom förstå att jag springer inte efter honom bara han vislar på mig.
de funkar inte så. vi är så många år äldre nu än vad vi va första gången vi träffades.
vi har en historia tillsammans och jag vet att han är en toppen kille.
tjejerna kallar honom för casanova men samtidigt så vårnar alla tjejer till andra att lägga benen på ryggen och springa för han kan charma vilken tjej han vill och han har henne. sen slutar de att han sårar deras hjärta.

och tro mig han har sårat mig oxså men jag har sårat han med.
och på kärleks frånten litar jag inte på honom aldrig men som en vän självklart han finns där alltid  de är många tårar jag har fällt på hans axel och de är många tårar han har fällt på min.

jahg vet inte vad jag ska göra jag vill inte förlora honom som vän men jag vill heller inte att nån av oss blir sårad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0