några tänkvärda ord

Många tankar svävar i mitt huvud just nu om hur framtiden ser ut.
jag hoppas på att få jobbet som jag har ansökt och flytta hela mitt liv till stockholms området.
hitta en egen lägenhet och blir klar USK,
och sen till hösten läsa på högskola och ta examen.
leva som vilken 22 åring som helst.
att bevisa för alla att man avgör själv vilken framtid man ska få.

alla har vi motgångar vissa mindre och och sällan medans andra få mera härdade spällar.
men alla vi har ett val att påverka våran framtid. hur mörkt de än är och hur långt de än är så kan man ta sig upp.

jag o nån vet det.
hur många motgångar har inte jag haft?
men ändå kämpar jag.
vägrar att blir som mamma och vägrar låta honom påverka mitt liv som jag har idag,

så hur mörkt de än är så sluta aldtig och hoppas till ett lyckligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0