självmordsbomb dåd i stockholm

bombdåd i stockholm igår är fruktansvärt.
ett terrodåd enligt vissa. och hela svergie pratar om de idag.
alla tidningarna skriver om de och nyheterna pratades de om vad som hände igår.
men de som oroar mig mest va det brev som skickades in till säpo och TT där nån uppmanar muslimer i svergie att döda svenska barn systerar och döttrar. jag tror inte att nån kommer göra det men de som oroa mer är att hatet mot invandrare trappas upp och nazisterna vänder de som en fördel för deras åsikter.

De som hände igår i Stockholm är för mig en tragisk händelse. en förvirrad person med ett stort hat mot svenskar. så att han sprängdes sig själv och han trodde att han skulle döda fler men som tur var inte hände.
jag lider med hans familj och vänner. jag kan hata de han gjorde och hans tanke bakom för de gör jag men jag kan aldrig hata en person som jag inte känner.

och jag hoppas att massmedia lämnar hans familj utanför det här.
och jag tackar för att ingen annan skadads svårt.
för de kunde ha gått mycket värre

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0