25 feb

hej!
jag har varit trött dom senaste dagarna och de är för medicinen som jag tar nu.
o jag ska fan låta bli o ta den tidigt på kvällarna så jag kan sova hela nätterna.
( o nej de är inte sömn medicin)

idag så har de varit telefan terror först jobbet om att jag ska jobba på söndag men jag sa nej för att jag ska hjälpa min syster och flytta och den var de anstaltens tur som skule meddela att idioten ska ha permiss nästa helg.
konstigt nog så bry jag mig inte så mkt om de.
så länge han håller sig borta från mig så är de lugnt.
o sen va de lite privata samtal oxså.

efter de så hoppade jag in i duschen o sen såg jag på en film med jessica simpson.
va sådär.

o nu sitter jag här ska snart börja laga mat o de blir torteline med ost sås mumsigt:)

ha en bra dag så hörs vi av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0