......

Hej!!
de var någa dagar sen jag skrev sist.
Låt mig sga så hr att jag har vä inte mått så bra den här veckan.
har verken kunnat tit lr sovit så igår så tvingade min extra mamma eva på jobbet mig att dricka en sån där äcklig närings dryck.
så jag ska ju inte vara själv just nu tyckte otta och kenta så lotta hämtade mig i torsdags efter jobbet så jag ska va kvar tills på måndag o ska jobba.
men de börjar känns att jag börjar må bättre.
men jag ska aldrig stänga av känslorna igen och låta mig köra tills jag faller som jag har gjort.
och jag ska inte heller knna mig dum och skämmas för mina känslor bara för att.

o sen vill jg tacka för att min älskadde carro att hon finn.
vad skulle jag ha gjort utan henne:)
hon finns alltid där och säger dom rätta ordena.
men r de en mening som har grävt ner i hjärtat på mig va att jag inte ska må dåligt för att de är han som ska göra de.
o de stämmer men man kan inte gör nåt åt för vad man känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0