Hora

Vilka är vi som springer och kalla varandra för Hora?
vem gav oss rätten att kalla en tjej för hora?
hennes beteende lr för att vi bara inte gillar bruden ifråga?

vissa tjejer tror att dom är så mkt bättre killarnan men dom tjejerna har bara så fel.
vi är inte ett dug bättre snarare sämre

jag har haft många killkompisar och tjejkompisar men tro mig de är tjejerna som har styckit mig i ryggen och både kallat mig för slampa och hora.
till och med min mamma syskon och mitt ex kallade mig hora med stora bokstäver.
visst har de känns och visa av dom har jag smällt på för jag tar inte det.

Men har jag varit lika bra själv?
nej de har jag inte jag har minnst kallat tjejer för hora.
vissa av dessa tjejer står jag för än idag men inte alla.

Vi tjejer både tänka oss för att om vi tycker att de är okej att kalla varandra för de så varför ska inte killarna tycka det för?

lite mer respekt för oss själva o för varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0