hyresvärds besök

idag kom min hyresvärd hem till mig för att han ville att vi skulle skriva lite papper om uppsägningen om lägenheten.
han bor i södertälje o åkte ända hit för att vi skulle skriva under papperna.
men saken är den att han o en mäklare skulle till denna piss ort imorgon o vf kunde han inte ta de då?
o sen började han prata om att de kanske är svårt o hitta en ny kille för mig?
hallo vad har han med den saken o göra?
plus att han ska vara i min lägenhet kl 09.30 imorgon och de betyder ingen sovmorgon för mig allså.
jag som hade hoppas på de.
vad säger man om människor allså.
de är bara att gå upp o kanske ta en lång promenad innan jobbet imorgon.

idag så har jag lagat gabys kycklingrätt som hon bara älskar med kycklig past tomater purolök p lite annat gott i:)
få väl spara lite o ta med mig när vi ses igen annars hugger hon väl huvudet av mig:P
hehehe
hon är bara så söt:)

men nu ska jag gå o ta mig en lång skön dusch:)

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0