Står inte ut

JAG STÅR FAN INTE UT LÄNGRE.
alla som känner mig vet exakt vad de gäller.
för då förlorar jag nåt som betyder väldig mkt för mig.
och tanken på att de finns både ögonen och öron här ute på nätet.
men jag tror nog att vi har kommit på vad dom vill men kan bara säga att de kommer dom aldrig lyckas med.

och sen ska jag krossa denna fitta.
de saken är klar.
man ska inte komma för nera elden för att man kan bränna sg ordentligt.
har precis tagit imot samtalet som blev som en smäll på käften nästan.
okej att jag visst att denna fitta va en fitta men nu har denna bevisat det.

stackarn prata skit om mig är inte lönsamt.
och har riktigt allvarliga anklagelse mot mig.
fy fan men här se man vad avunsjuka kan leda människor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0