Tog en semster

Hej!
jag fick lov o ta lite semster från denna blogg men nu är jag tillbaks.,
dom senaste dagarna har nog varit väldigt nyttiga för mig.
har fått några nya besbektiv på visa saker i mitt liv som jag måste ordna upp.
bryta visa band med vissa personer som har betytt mkt men har svikit o stuckit en kniv i ryggen på mig.
ni vet någ vilka du/ni är men de ni inte vet är att jag vet om det.
och jag behöver inte personer som jag inte vet vart jag har.
har haft nog med såna.
har blivit vuxen nu och behöver inte andra för att bli lycklig känna mig bekräftrad som förr.
jag behöver inte en jävla massor av vänner för att känna mig älskad för de vet jag att jag är ändå av min familj.
förut sökte jag efter att vara älskad och låta andra bekräfta mig att jag dugde som jag va.
Men jag behöver de längre.
jag står på mina egna ben jag jobbar för mitt egna leverbröd och de är jag stolt över.
jag är stolt över mig själv och för den jag är.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0