Bädda upp de ordentligt i soffan ikväll:)

igår kväll fick jag den obehagliga känslan i kroppen igen som säger att nåt inte är som de ska.
nåt är de men kan inte riktigt ta i vad det är.
har ni sån känsla nån gång?

men jag lyckades somna in och vaknade när väckar klockan ringde.
var riktigt skönt ville inte stiga upp ur sängen.
ville verkligen inte gå o jobba idag men de gjorde jag o kom hem för några timmar sen.

när jag väl va hemma så pratade jag med lotta om att jag inte kan ställa upp o passa hund hotelet på lördag o fredag kväll.
tror att hon e lite små sur nu.
men hoppas att hon förstår att mitt arbete går förre hundhotellet så enkelt e det.

efter samtalet så lagade jag lite mat o kollade vad de va på tv ikväll o tror mig de e en hel del så att de blir en titta kväll. först dagens man sen bygglov o sist filmen paradiset:)
en film som är väldigt bra:)
börjar om en timma ska festa upp de ordentligt med choklad o läsk.
o bädda mysigt i min bäddsoffa o bara njuta.
tror fan att jag ska göra en räkmacka oxså:)
jag åt faktiskt bara pasta med köttbullar.

men nu ska jag gå o ordna min soffa.

vi ses
ciao


Min soffa som ska bli min sängikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0