Carro på besök e.v

Ja då blir de ingen psykolog imorgon då.
så där sprack morgons dagens planering åt helvete...
så nu har jag ingen annin om vad som händer imorgon.
några förslag?

på lördag ska kanske en av mina närmaste o käraste vänner komma över.
min älskade carro som betyder så mkt för mig.
hon har alltid ställt upp om de har varit nåt de har alltid bara att ringa henne och prata lite o sen så må man så mkt lättare efter.
vi har varit bästa vänner sen högstadiet o kommer va de livet ut.
även fast vi inte ses ofta så vet vi vart vi har varandra och de kan ta veckor innan vi hörs på telefon men vi vet alltid att om de är nåt så e de bara att ringa:)

längtar så efter att se henne igen:)

puss på dig gumman:)

nu ska jag nog gå o se på tv.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0