Fick ett samtal

god morgon gott folk!
nu har jag precis vaknat utav att jobbet ringde och ville att jag skulle jobba men jag sa nej på grund av olika anledningar,

Min lilla syster hörde av sig igår och ville träffas.
jag sa nej och sen började vi bråka i vanlig ordning när man säger nåt som inte passar henne.
klorna fram som sagt.
hon säger att jag är ett stort misslyckande,
men jag tar inte åt mig.

jag sa väl inte några snälla saker heller men de som är skillnaden är de att hon vet att jag har rätt och de slutades alltid med att hon lägger på.

Mina små syskon är borta ur mitt liv o de har dom varit i snart 2 år.
ena av dom vissade sitt sanna jag och den ena sa saker som jag inte kan förlåt.

jag vet att de är hmeskt o säga de men jag känner absolut inge saknad lr kärlek till dom två idag.
och mitt liv har blivit enklare och leva,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0