Första arbets passet för denna vecka:)

Hej allesammans:)

Förlåt att jag inte har skrivit tidigare men har inte bara hunnit.
imorse vaknade jag vid halv tio för at jag skulle hem och jobba:(
började kl 13 och slutade för en timma sen.

det gick bra på jobbet som vanligt när man jobbar med Eva o Kim.
o de gick undan vill jag berättade va klara strax innan åtta.
så vi satt på våra arslen o baa tog de lugnt skönt.
när ntten kom gav vi rapporet o sen gick jag hem.
när jag väl va mma så duschade jag o gjorde varma macker. med chilleisås o ot mums.

o nu sitter jag här.
väntar bara på att få lämna tystberga en dag mindre nu.
dagarna är räknade kan jag lova.
snart då jag leva igen.
men de jg se mest framimot är att jag är nära min familj.
ingen lr inget ska få mig därifrån.

Snart är mitt liv som jag vill ha det.

God natt allesammans
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0