Härlig ledig dag

Hejsan!
ligger fortfarande kvar i sängen har inte ens kläddt på mig ännu o tro mig de är bara så skönt o bara slappa hemma en hel dag. har inte gjorde de på veckor.
helt underbart)

men ska ända gå upp snart o klä på mig.

men de betyder ju inte att jag inte har gjort nåt idag.

gröna lund ringde mig idag för att göra en jobbinterjuv för att jag har sökt dit i sommar.
då blir de ju antagligen butik lr affär.
de är bara att hoppas men betalningen ska jag nog inte komentera men de gör inget.
jag får då ny erfarenhet och ha jobbat inom nåt annat än äldre omsorg.
hoppas bara att jag få de.

o sen ringde jag camilla pratade lite med henne om saker och ting.
o sen ringde lotta så vi pratade en stund.
hon undrade om jag ville komma över men jag tackade nej för jag ville vara hemma lite.
direkt efter de samtalet va de jobbet som ville att jag skulle hoppa in imorgon o de gör jag gärna.
jobbar då kväll.

efter alla dessa samtal så kollade jag på film som heter Wild child en ganska rolig film jag rekomenderar handlar om en bortskämd snorunge som hamnar på en internat skola i england.

men nu ska jag upp fixa lunch som består utav gårdagens kycklinggryta med soltorkade tomater lök vitvin o grädde.
myms:) ska lägga upp de receptet på bloggen sen men en söt liten bild:)

kram på er:)

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Kul o jobba på gröna lund, det skulle jag nästan vilja göra =) Men har dom nånting där på vintern eller är det bara på sommaren?

2010-01-12 @ 15:14:58
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag tror att dom bara har på sommaren:)

2010-01-12 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0