Kaffe

brr jag fryser ihjäl kan jag tala om,
det är riktigt kallt i lägenheten nu vet inte vad jag ska göra för att varma upp mig.

men nu är ändå tvätten klar o upphäng så då är de klart skönt skönt.
innan jag hämtade upp den sista tvätten så tog jag mig en kopp kaffe för att blir varm men de fungerade inte så bra blev bara så jävla pick istället inte bra om jag vill sova inatt men gott va de.

ikväll blir de inte så mkt.
ska ta de lugnt tanken på att ajg fortfarande har ont o för att jag ska upp tidigt imorgon för att jag ska till psykologen.
sista samtalet tills dom kan bedöma mig om vilken hjälp jag ska ha jaja de kommer ordna sig det oxså,

ha de bra så länge

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0