NYårs afton o första inlägget år 2010

Första inlägget för 2010!

igår jobbade jag o sen åkte jag till min syrra och firade nyår var väldigt trevligt kan jag be o tala om.
åt ungstekt potatiss med oxfile o sås o vitlöksbröd var väldigt gott.
till efter rätt va de fransk choklad tårta som va helt underbar god.
o sen va vi ett trevligt sällskap. var kanon tack camilla för ett lyckat nyårs firande.:)

men året började inte så bra för att en tårta som består utav flera raketer kom imot oss o sen när vi skulle vända oss om o gå åt de andra hålet så kom de raketer i mot oss oxså fick panik.
visste inte var vi skulle ta vägen.
de sista jag minns va att jag tittade bakom mig o såg tjejerna o barnen att dom va med sen nästa bild är när vi va framför camilllas hus.
vi srang för livet o alla klarade sig i vår sällskap den kvällen.
änglavakt kan jag tala om.:)

o som vanligt så brann konternen i hovsjö.
börjar blir en tradtion de där.
alla nyår jag har firat där så har de brunit så man va inte chockad när dom sa att de brann.

men när vi kom in så snackade vi o hade de mysigt:)

vi gick o la oss där vid tre halv fyra tror jag.

men de var en underbar kväll:)

men jag kan inte att året är välkommet
2009 va ett av dom bättre åren jag har haft i mitt liv.
o nu är de 2010 ja vad ska man säga.
mkt kommer hända.
pappas alla behandlingar mot cancern o han släpps.
men de kommer gå bra de oxså:)

God nutt år alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0