Pappas cancer har sprit sig

Har precis fått beskedet att cancern har spritt sig.
pappas cancer har spritt sig förstår inte, vill inte heller förstå varför världens snällaste person ska få det.
han har ju inte gjort nån nåt ont.

sjukvården är ju bättre idag än för 40 år sen när farfar dog av prostata cancern.
och jag vill inte att tredje genartionen ska dö utav det.
både gammal farfar fick det men han hängde sig och farfar dog utav det.
jag hann tyvärr inte träffa farfar innan han dog tror att han dog 20 år innan jag föddes.
men jag har haft farmor som har fyllt detta tomrum innan hon gick bort för 8 år sen.

pappa kommer klara det här...
om han lyckas klara av mig och min älskade stora syskon så klara han av detta med:)

Hoppet är det sista som lämnar den och hoppet kommer jag alltid ha kvar för att pappa ska fixa det..

så här nästa så ska han få stålning.

Ha de bra




love you dad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0