Pappers arbete

Hej"
förlåt att jag inte har skrivit har jobbat häcken av mig:)
'idag ringde de ju i telefonen o de var ju naturisvis jobbet som behövde mig.
trodde att jag skulle få va ledig men nej de fick jag ju inte men de gör inget hade ändå inget bestämt idag.
så jag slutade vid ett gick hem började tvätta och gick till konsum för att jag behövde lite grejer och frimärken har en del o posta ska gör de nu i eftermiddag så oxså slänga lite oxså känn som att hela förvaringsrummet i vardagsrummet är en soptipp just nu,
så de behövs rensa.

o lite pappers arbeten har jag oxså så jag kan nog hålla mig syselsatt tills på torsdag då jag ska följa med till läkaren med pappa.
ska bara kolla med camilla när pappa ska va där.

ne nu ska jag börja rörja.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0