Power meet

Hej!
de var ett tag sen jag skrev närmare två veckor förlåt alla som läser än och inte ge upp hoppet om ett nytt inlägg.

igår pratade jag och charlotte om killarnas syn på tjejer som älskar racing crusning.
de är närmligen så att båda jag o hon bara LOVE IT..
medans hennes karl o hans kompisar säger att de är inget för tjejer dom har bara så fel.
de finns så många tjejer som tycker att de är skit kul.
specielt jag o Charlotte.
så vi har bestämt oss för att åka på power mett i år:)
vi två o två brudar till lisa och Charlottes svägeska och chocka killarna..
kommer bli as kul sommarens höjdpunkt.

om jag ska vara ärlig så är just de här jag saknar från örebro.
ALLA sena kvällar på¨å mässan och raceingarna på sommarkvällarna...
Jag saknar de så fruktansvärt men nu är vi ett gäng tjejer o sen när jag har körkortet så blir de värsta tjejgänget med våra bilar..

Charlotte är en verkligt speicell person som slog rakt in i hjärtat på mig och jag älskar henne väldigt mkt.


men nu drar jag o jag skriver imorgon jag lovar:)

    
Charlotte<3               jag så klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0