Ska packa

Tänk om man fick sova en liten stund innan man åker skulle va helt underbart.
har jobbat sen 6.45 imorse tills tre känner mig helt död.
va inte en lugn stund kan jag be o tala om.
så man har verkligen slitit.
o sen ikväll ska man till hundhotellet.
ska gå vid halv sex så jag ska packa o klä på mig ordentligt med kläder så jag inte fryser i hjäl när man ska gå 1,8 km. så man har ju kpt ny vantar i flicklampa så ma ser nåt:)

ska va där tills på fredag förmiddag för att lotta o kenta är på my dog i göteborg.
hoppas att de går bra där.
håller tummarna uppe:)

o jag ska ju jobba i helgen igen tredje helgen på raken fy fan nästa helg så ska jag va ledig.
lr jag få ju hoppas på de.

men nu ska jag gå och pscka lite..
ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0