syskonbarnen fyller år idag:D

Hej!
ja jag försov mig idag skulle upp vid 8 men maria fick komma upp o väckte mig där vid halv nio kände paniken kom över hela kroppen.
va meningen att jag skulle fixa frukosten men så blev de inte.
men måste erkänna att de va skönt o få sova.

Pratade med en kär vän igår kväll om borde de ena o de andra o jag behövde höra..
ett vettigt samtal vid säga,
sen skulle jag ringde henne när jag vaknade men då sa jag att jag skulle ringa henne där vid 8 men de fick jag ju inte men jag fick påminna mig om vem o väckte vem vid halv åtta på morgonen när vi hade sov morgon i skolan.
som jag tror att hon glömde bort,,

och idag så fyller mina älskade syskonbarn år georg och alison, blir 11 och 9 år gamla.
gud vad tiden går fort känns nästan som igår man höll dom som bebisar.
ska ringa o gratta dom sen:) älskar er




puss

                         
Alison :)                                                             och                                george:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0