Mina ord och tänkar

Jag har aldrig berättade dataljer om vad som hände dom nätter som är mina heksades nätter i hela mitt liv.
ibland känner jag att jag vill berätta men oftas så vill jag inte för att dom minnena få varje härstå på min kropp o resa  sig upp.
de räcker med att dom vet om vad som har hänt o dom tror mig.

jag har aldrig bett om att dom ska tycka synd om mig o datta med mig.
för de va verkligen nåt som jag verkligen inte vill ha.

det ända jag ville ha va förstårelse .
och de fick jag utav alla.

men jag har inte lika tur som har en helt underbar familj och vänner.

som inte dattade utan sa att jag kommer klara av de för att jag är stark.
speicelt carro som pappade mig o sa att jag är en av dom starkast.
att jag klarar av de här.
jag kunde ringa vilken tid på dygnet om de vore nåt om jag bara behövde prata.
hon är verkligen speciel o hon är min äldsta och trognades vän.
även fast vi har bråkat sagt saker och ting så har vi kommit tillbaxs till varandra.
o anders som skrev ett sms till mig innan rättegången att jag kommer alltid kommer va hans srakste o busigast vän han har,

när jag tänker tillbaks på den gamla tiden o den tjejen som var styrd ocg självkänslan i botten är borta.
istället har de växt fram en stark och självsäker tjej som inte låter NÅN styra hennes tanker och handlade.
jag vet vem jag är och vad mina svag o dåliga sidor är.
ingen är perfekt lr hur?

alla är vi värd lika mkt alla är värd att bli älskad o kunna älska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0