Vaknat

smärtan har inte försvunnit än och de känns som att det inte blir bättre.
jobbade ju igår o det gick ju någelunda bra.
fick ju träffa min fru anne-marie det är en rolig prick de där.. älskar henne.

när jag kom hem igår så la jag mig praktiskt taget var så trött.
´så jag kollade på tv o somnade in som ett barn men sen vid 3 vakande jag till och så höll de på tills 7 då jag gick upp o släckte allt.
o nu är jag vaken gick upp för en halv timma sen.
ska städa och fixa lite hemma idag mest rensa o fixa lite papper till lite olika myndigheter o skolor:)

men nu ska jag nog gå upp och fixa mig o äta lite frukost få först se om jag har nåt hemma.

ha de bra så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0