Förlåt

Hej alla glada människor:)

förlåt att jag är dålig på tt skriva men har verkligen inte haft tid.
men en snabbis om vad som har hänt.

jo jag har träffat min underbara carro i fredags efter att hon hade kommit hem från grekland:)
ihelgen så va min stora kusin C här med hans barn o tjej var mkt trevligt.
o på söndag va min faster o min kusin här.
vi grillade o hade mysigt.

igår så började jag min utbildning:) känns riktigt skönt o börja utbilda sig till det man vill och inte måste.

efter utbildningen så åkte jag till netonnet och köpte en ny dator och en mobil telefon:)
blev en compaq till dator o en sony eriksson w505 till mobil känner mig riktigt nöjd.

idag så ska jag till charlotte o ha vinkvällen ska grilla o vara prata skit en riktigt skvallerkväll myspys

ha de bra

Kommentarer
Postat av: pPlaymates Of Sweden

skit fin bild i din header ;)

2010-06-04 @ 23:20:17
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0