helgen som va:)

Hej:)
hur har eran helg varit:)?
min har varit sådär.

kan berätta att jag klantade mig lite i fredags kväll med att ta för stor dos av en medicin som medföljde illamående och spya den natten,
o under ´lördag känna jag mig nerdrogad kunna knappt gå rakt:P
så de va ju kul med alla hundar o allt:P men på kvällen så mådde jag bättre.
tack gode gud för de. gör inte om de.

och idag så har de rullat på pluggat en hel del men de gjorde jag igår oxså och sen omgås med lotta o kenta o deras dotter var mkt trevligt så vi grillade:) sen åkte jag hem o pluggade o spela tv spel.

och sen säger jag grattis till alla vinnare på hund utställningen i norrköping igår-
va verkligen kenneln aquatass dag igår många finna priser:)

ha de bra så länge:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0