nattens upplevelse

hej alla glad läsare:)
hur mår ni?

själv så må jag inte bra.
vilken jävla natt om jag säger det så.
jag somnade ju in runt tolv igår kväll o vaknade upp ur en mardröm o va livrädd.
och mådde så illa så jag klarade inte av att somna in

de konstiga är att jag drömde inatt så drömnade jag drömnens mardröm.
hajjar ni?
jag finnste om att det bara va en hemsk dröm som jaag ville vakna upp.
fick nästan panik idrömen.

drömde om att jag satt på bussen 753 mot FH
men den tog nån annan väg o jag satt själv i bussen och vi körde i mitt ut i ingentans medans jag satt på bussen så satt jag o höll min mobil telefon i handen för att kunna se min familj. när bussen stannade så såg jag två äckliga gubbar o en liten tjej med lockligt långt här,
men de som jag tycker är konstigt är hur jag kan veta i min egen dröm att de bara va en dröm.

men när jag vaknade inatt så mådde jag fruktansvärt illa och spydde som en gris inne på toan.
och kände min nerdrogen.

de va verkligen igen kul natt inatt kan jag påstå.

idag känner jag mig bara treött o seg men har tänkt o plugga lite nu. innan hundarna ska ut igen.


ha de bra nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0