R.I.P Yankee

min kära älskad hund är död.
yankee du blev bara 2år gammal även fast du inte ha varit hos mig så har du alltid funnits i mitt hjärta och mina tankar och saknaden av dig har varit stor men jag har alltid vetat att du har haft de bra hos dom. och för de har dom alltid min tacksamhet för. du kunde inte få de bättre. men du har du gått bort och de gör riktigt ont i mitt hjärta.
de va du som fick mig orka när de va som svåras du tröstade när jag va ledsen du fanns där och jag hade nåt och kämpa för.
du va en speciel hund som satte sig i hjärtat på folk alla som träffade dig älskade dig.

du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
nu och för alltid,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0