sanningens ord

dessomer jag gräver dessomer mer svar vill jag ha, svar som bara en viss person kan ge mig.
men jag ska inte fråga för de ända som kommer att komma är ännu mer frågor.
så jag ska sluta gräva jag ska fukesera på nuet och min framtid som JAG vill ha.

jag har kämpat mig upp själv och de kommer jag fortsätta göra.
det är det som gör mig till den krigaren jag är.

låter inte mig blir tappad på tårna.

de finns vissa saker som är uppenbara men inte för alla.
tråkigt men sant. såna personer som måste stappa på andra för att må bättre själv få mig o spy och du är en av dom.

de har klarnat mer för mig vem du verkligen är och snart kommer alla oxså o fatta.

din patetiska nolla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0