5 Mars

Hej allesammans!
trodde fan inte att jobbet skulle ringa imorse igen men nu va de 8.15 istället för 6.45 o be mig komma in.
men de gjorde dom men den här gången var det avdelningen duvan som behövde hjälp o när jag la märke till vem jag skulla jobba med så va de bara att klä sig o springa till jobbet.
tog mig 10 min från samtalet tills jag va inne hos en boende.
Kollegorna blir väldigt paff på hur snabb jag är.

De var väldigt kul att jobba men anne-marie må jag säger.
garvade så att jag grät men de brukar va så när vi jobbar tillsammans:)
slutade vid 13.00 så då gick jag hem lagade lunch o kollade på film.
o som vanligt somnade jag till en liten stund.

Ikväll händer de inte så mkt ska ringa o kolla med charlotte om vi ska ses idag lr imorgon.

Men nu ska jag nog fixa till här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0