blondien vill visst bevisa nåt?

Sara lilla korkadade blondinen

De här är de sista jag skriver om denna lilla flickan som är så naiv,

igår så hörde hon av sig igen o den här gången va de för att hon skulle börja bråka om datorer om vem som är bäst på det.
o började ställa mig frågor på datoerer.

Men jag sa de till henne att jag har ABSOLUT INGET och bevisa för henne.
O då skrev hon att hon inte behövde de för mig men antagligen så är de uppenbart att hon behövde det till att tillfredställa sig själv att hon duger.

DÅLIG självkänsla Kallar jag det.

från henne så har jag hittat nåt i mig själv som bekräftar attt jag duger o de räcker för mig jag behöver inte vara bäst på allt de duger att jag är bra på många omräden

Men sen fick samtalet ett hel omvändning o HON kallar mig Att jag inte lver i den verkliga världen att jag lever i min egen dröm hahaha
jag undrar vem som gör de ...

låt mig säga så här hon lever lr rättade sagt hon är beroende av andra hon tror att hon vet o kan ALLT o ingen få komma o säga nåt annat och för de andra de är hon som behöver en man för att bli lycklig o för henne så lever hon typ nåt lyx liv,, emm jag börjar fundera lite är de mig lr hon själv hon syftar på?

Men jag o hon kommer inte överens för fem öre har vi aldrig gjort heller inte ens när vi va småå.
o troligt vis aldrig kommer göra heller.

Hon, den andra lill syrran o vår mor betyder inget för mig Ni är döda för min del.
o om jag tänker efter så har jag aldrig haft en riktig mor fruktansvärt men sant.

Så min riktiga mamma gav den rollen till min 7 år äldre syster o de kommer jag aldrig förlåta henne för att dom tog min systers barndom o för min oxså för den delen

Kan skriva hur länge och mkt som helst om mitt hat mot min mor o mina små syskon men de är dom inte värda nån av dom..

de ända min mor har lärt mig är hur en dålig mor är.....


Kommentarer
Postat av: du vet vem de e

med handen på mitt hjärta, ja svär utan att ljuga ulrika nästa gång du nämner sarah, mig el mamma på din blogg så kommer du polisanmälas, och jag tror inte du vill ha "kränknning på allmän plats" som en prick i ditt belastningsregister.. så ta bort alla fucking inlägg som har med oss att göra, för om jag hade varit död för dig så hade du aldrig ens nämnt att jag har funnits. så skriv inte att vi e döda i dina ögon, för bara tanken att ska skriva de betyder att du fortfaradne djupt någonstans i ditt hjärta har feelings för oss. så lägg av med ditt bullshit och mena allvar ist, ja e död i dina ögon! visa de också och glöm aldrig..

2010-03-15 @ 01:33:41
Postat av: Ulrika

Ja jag vet vem du är din lilla skit.

och vi har utrehet frihet i sverhie och för de andra så nämner jag ej era namn så vsg.

jag står för de jag skriver o om du har problem med detta så är de ditt beskymmer.

och jag tror nog inte att camilla skulle uppskatta dom bilderna du har på nischa på din blogg.

2010-03-15 @ 15:10:53
Postat av: du vet vem de e

haha .. du e rolig du.. de där var tyå ett år sen? och jag har lagt upp bilden av en anledning. men du e så trög att du inte förstår det.. som sagt, nämn aldrig ngt efterson att vi e döda i ditt ansikte, fuck you och sluta skriva om oss speciellt mig! en gång till ulrika,jag svär.. du vet inte vad jag är kapabel till.. du känner inte mig längre

2010-03-20 @ 01:01:58
URL: http://....
Postat av: ULRIKA APPELGREN

bring it on baby...

jag vet exakt vad du kapabel till de vissade du ju för nåt år sen.

jag vet ditt nästa dag men du vet inte mitt o tro mig jag njuter utav det.

o varje gång jag nämer dig så kommer jag njuta för jag vet att de svider på dig.

o jag tackar gudarna till att jag inte känner dig.

för att du är allt som inte jag vill lr kan va...

så kryp ner i det ormbo som du kom ifrån....

2010-03-20 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0