den starkades är den som kan se ljuset när det är som allra mörkas

hej mina läsare!
imorse ringde jobbet och ville att jag skulle komma in och jobba o jag som inte kan säga nej va så snäll så jag gick up hur min varma sköna säng och gick till jobbet. även om jag somnade in vid 2.
de gick ganska bra på jobbet men var trött så jag gjorde bara de som skulle göra.
och är de nåt som stör mig som fan är att folk klagar på vissa personer men ändå ta dom in dom på pass.
förstår inte riktigt hur dom tänker?
så jag tycker att dom ska hålla käften lr inte ta in dem här personerna.

När jag kom hem så va jag hungrig för jag hade typ bara ätit 2 smörgåsar så jag stog vid sprisen o lagade fläskfile med strips bea o sen grönsaker.
va bara så gott må jag säga.

sen pratade jag med en killkompis så han ska kanske komma över på lördag förmiddag o sen på kvällen ska jag träffa Charlotte:)

efter samtalen så somnade jag in i två timmar från 18-20 så jag undrar hur de går att sova ikväll men jag har ett par filmer som jag har hyrt så jag ska klå på dom.
och göra nån smörgås till och jag inte somnar in på fast mage för de kommer dröja 12 timmar innan nästa måltid hehe.

Imorgon så har exet permiss igen men på nåt sätt så bryr jag mig inte så mkt.
men de brukar de göra innan de är dax.
Jag hoppas på att jag inte ska må så dåligt som jag gjorde förra gången.
dem första dagarna bodde jag  bra men sen så kom de.
har nog inte mått så dåligt på längre.
vet inte riktigt varför men ajg tror nog att de hängde mkt ihop med allt annat runt omkring mig,
men den här gången vet jag vad jag ska göra om de blir så igen.
för då kommer jag söka hjälp på en gång.
dom flersta vet nog inte riktigt om hur mkt de har påverkat mitt liv jag tror nog inte själv riktigt att jag vet det heller.
de ända som är säkert är att jag hr blivit starkare.

En vän till mig sa en gång att jag nog inte riktigt hur stark jag äär igentligen.
för trots allt så orkar jag jobbet ta hand om hemmet och väldigt mkt på resan fot till min syster och lotta o kenta träffar vänner.
och preics efter när jag o han seperarade så sökte jag hjälp fast jag fick en hand rakt i ansiktet från alla myndigheter om hjälp med akut boende så ordnade jag de själv och bestämde mig för att plugga på distans istället för att avsluta mina studier och på detta kämpade jag för min upprättelse.
Och jag är faktiskt riktigt stolt över min själv.
jag är stolt för den person jag har blivit.

Så till er alla vill jag säga
Den starkaste är den personen som kan se ljuset när det är som mörkast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0