...

Hej alla pigga o friska människor!
allt bra me er?
allt är bra här ändå.

är så trött på alla papper som ska fyllas i till massor utav folk...
tänk att de är nu ett år sen jag va upp i hovrätten mot min förra sambo.
känns som igår men de har redan gått ett år.

när jag tänker tillbaks på allt så fattar jag inte att jag orkade.
men de här året som har gått så har jag blivit mer starkare ocg mår så mkt bättre än vad jag gjorde då.
men ilskan mot honom är densamma om inte värre.

minns när jag satt där o ville bara gå fram till honom o smälla på honom som bara fan.
o de berättade jag för åklagaren o min advokat o dom sa att jag inte skulle göra de med glimten i ögat.

att på film och uppleva det i verklighet går inte o gemföra.
de är så mkt tuffade och känslosammare än vad de är på film.

jag va själv ett vrak dagarna innan rättegångarna.
men att höra sen att man har fått sin upprättelse går inte o beskriva.

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: haha inte jag heller, den va verkligen bra :P

2010-03-18 @ 13:20:26
URL: http://corneliasrum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0