Förlåt... nej tack

Hej!
har träningsvärk från igår o de gör bara så ont:) men de är bra för då vet att musklerna har tränat :)
och igår så klippte jag mig o noppade ögonbrynen va väldigt trevlig:)

sen köpte jag träningskläder o för första gången i mitt liv så köpte jag en tränings behå.

igår kväll så kontaktade min lill syrran mig igen och bad om förlåtelse.
o berättade hur många hon ångrade sig för allt hon har gjort specielt mot mig och min stora syster.
hon sa hur många hon älskade oss.

men jag för inte glömma att min andra lill syrra är bortrest o nu så kommer ho till oss som en hund med svansen mellan bena?

om jag inte passar henne när min andra lill syrra är här så passar inte jag nu heller.
jag går inte på ett ord som hon säger.
förens hhon bevisar det men de kommer hon aldrig o göra.

så mkt som man har ställt upp för henne så va de ända jag fick tilbaks va spot rakt i ansiktet och slängde ur sig ord som jag inte kan lr vill förlåta.

hon vänder kappan efter vinden och såna människor behver jag inte.

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0