fredag

hej allesammans:)
nu har jag kommit hem från min syster lr jag kom hem vid halv sju o började genast börja packa inför flytten.
har rensat sovrummet nu på vad som ska slängas o ha kvar o imorgon blir de förrådet må jag säg.
ne nu jävla ska de flyttas:)

men nu till vad damen har gjort idag.
jo hon gick upp vid halv elva tog en kopp kaffe kollade efter nytt jobb ( funderar på att säga upp mig från mitt gamla efter sommaren ) o sen damsug hon o sen åkte hon o camilla o camille åka till verkstaden:)
va kul faktiskt:) camille få låra mig lite om bilar må jag tro:) 
så jag kan byta mina egna däck på min kommande bil:)

ska ju övnings köra så fort jag får mitt körkorts tillstånd:)

o sen åkte hon hem o som sagt började packa.

en kill kompis hörde av sig nu ikväll o ville ses lr den onämnda som jag har nämt tidigare.
men de passade sig inte på grund av alla anledningar...


men nu ska jag lägga mig,

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0