goda minnen

Hej!
ikväll så pratade jag med en väldigt god vän till mig om gamla minnen ifrån örebro när vi hängde ihop.
dom bästa minnena ifrån örebro må jag säga.
de va i ettan vi bodde på samma kollektiv.
när vi hängde tillsammans mkt.
jag minns en kväll när vi tjejer satt o kollade på film inne i tvrummet och när han o två andra kom in.
och dom frågade oss varför vi inte följde med så sa svarade jag att jag inte hade fyllt 18 än o dom kallade mig liten.
o vi började kasta kuddar på varandra.
vi satt uppe hela natten o garvade.

minns även en kväll när jag o en tjejkompis färgade mina toppar rött och de fanns färg över o vad tror ni inte vi gjorde jo vi färgade killarnas hår oxså ( dom va rätt så fulla)
dagen efter gick killarna där med rött hår o vi garvade så alla killarna fick lov o färga håret svart.
o en av dom fick gå o klippa sig för hans mamma blev rasade.
o vi garvade åt allt.
o personalen sa till mig att jag hade väldigt mkt inflyttade på killarna:P

ja som ni märker finns de väldigt bra minnen från den tiden haha

god natt på er


Kommentarer
Postat av: Camilla & Gabbi

Tacka gud för att dina rödatoppar tider är över!!!! HAHAh puss

2010-03-23 @ 12:58:25
URL: http://myblckasista.blogg.se/
Postat av: Ulrika

ha kankse:P men ska kanske göra om det för gamla goda minnens skull:P puss

2010-03-23 @ 13:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0