jobbar inatt

HejsN:)
Har precis kommit hem från jobbet nu
ska åter kl 21.00 ska jobba natt så de blir o sova ett par timmar och sen dit.

jag såg på uppdrag granskning igår och jag blev så jävla förbannad hur skola fritidsgårdar och kyrka o vuxna o ungdomar kan betee sig mot en våldtaget 14åring och står på pojkens sidan fast han har erkänt det. fy fan
blir så upprörd över människors mall för hur en våldtäkt ska se ut.
i en mark mitt på natten o våldtäksmanen ska se skappig ut som anders eklund.
nej nu tycker jag att vi tillsammans ska gå ihop oss och ta bort denna mall.
för mesta dels av fallen sker i hemmet och gärrningsmannen brukar va nån vi känner lr ha träffat innan.

tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0