kasta inte sen i glashuset

Vissa ska inte kasta sten i glashuset!
e de nåt jag verkligen hatar är när brudar försöker ställa o styra ö ver killen sin.
han få inte gå ut om hon inte har sällskap, han ska senaste vara hemma tolv så hon vet vart hon har honom.
o sen som kompis märker man att han börjar förändras mer o mer o snart är han nån helt annan som man inte känner längre.

tro mig de är inte killar som kan få kontroll freak de kan tjejen lika gärna va.

jag o en tjejkompis satt o diskuterade det i lördags i flera timmar o båda jag o hon har många killkompisar o båda två har upplevt de med att killkompisens tjej o en riktig kontroll freak och de finns en speciel person vi diskuterade om.

o hon som påstår att andra är det?

kvinnan både titta på sig själv..
har aldrig tyckt om henne o kommer adrig gör det heller.

tro mig guman folk snackar till o med dina närmaste...

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0