kyckling gryta o cockis

Hej!
förlåt att jag inte har skrivit tidigare men har haft min kära kusin här o hennes vän melina.
dom kom över vid 11 o då bjud jag dom på mat.
tror att de blev uppskattad:)
de blev kycklinggryta med ris och sallad.
o sen bjud dom på gafflar rulltårta o cockis:)
de vå så gott mumist:)
vi snackade en del och skrattade:)
har alltid kul med dom där två raringarna må jag säga.
dom åkte hem vid 14 o sen dess har jag diskat o plockat undan tittade på gossip girl.

de blev ingen twilight för mig igår kväll kollade på en fil som hetet fried up en rolig film den där.


men ikväll blir de inget specielt ska va hemma bara:)

ha de bra så länge..

soso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0